Netflix’s Twitter account hacked by OurMine

هک اکانت توییتر نت فلیس توسط گروه هکری OurMine

هر روز بر جذابیت هک برای هکرها و قدرت تخریبی آن افزوده می شود. چند روزی نیست که بزرگترین هک تاریخ با هک شدن بیش از یک میلیارد اکانت یاهو…

هر روز بر جذابیت هک برای هکرها و قدرت تخریبی آن افزوده می شود. چند روزی نیست که بزرگترین هک تاریخ با هک شدن بیش از یک میلیارد اکانت یاهو رقم خورد. امروز خبر بزرگترین کلاهبرداری تاریخ اینترنت توسط هکرهای روسی را منتشر کردیم. حالا از آمریکا خبر رسیده که اکانت توییتر نت فلیکس توسط گروه OurMine هک شده است.

هر چند اکانت توییتر نت فلیکس الان در اختیار کامل توییتر هست. اما تصویری از آن منتشر که نشان می دهد اکانت توییتر نت فلیکس به مدت 40 دقیقه تحت کنترل گروه هکری OurMine بوده است. و یک تویت بر روی آن منتشر کردند که در تصویر زیر مشاهده می کنید.

Netflix’s Twitter account hacked by OurMine

اما نت فلیکس پس از به دست گرفتن اکانت سریعا پیام ها را از توییتر خود پاک کرد.

نت فلیکس یک رسانه دیجتالی در زمینه سینما هست که بیش از 75 میلیون مشترک در سراسر جهان دارد.

OurMine سابقه نفوذ آنلاین به حساب های مردم و برنده های شناخته شده جهان را دارد. در ماه ژوئن حساب توییتر مارک زاکربرگ موسس و مدیر عامل فیس بوک, اکانت پینترست وی توسط گروه OurMine مورد نفوذ قرار گرفتند. همچنین حساب کاربری Sundar Pichai مدیرعامل گوگل نیز مورد نفوذ قرار گرفت. و جالب تر اینکه اکانت توییتر ack Dorsey مدیرعامل توییر نیز مورد نفوذ این گروه هکری قرار گرفت.

در ماه اکتبر BuzzFeed در یک گزارش ادعا کرد که یک دانش آموز عربستانی به نام احمد مکی عضو گروه OurMine اکانت مارک زاکربرگ مدیرعامل فیس بوک را هک کرده است. اما OurMine این شایعه را تکذیب کرد. پس از این گزارش خود بازفید توسط OurMine هک شد. و سر فصلهای آن تغییر داده شد.

BuzzFeed یک شرکت رسانه‌ای خبری اینترنتی آمریکاییست.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

keyboard_arrow_up