most powerful hackers

قویترین هکرهای جهان در کدام کشورها زندگی می کنند؟

هکر ها کجایی هستند. یا در کدام کشور ها زندگی می کنند. قویترین هکرها مربوط به کدام کشورهاست؟ سئوالاتی هست که ذهن بسیاری از کاربران دنیای مجازی را به خود…

هکر ها کجایی هستند. یا در کدام کشور ها زندگی می کنند. قویترین هکرها مربوط به کدام کشورهاست؟ سئوالاتی هست که ذهن بسیاری از کاربران دنیای مجازی را به خود درگیر کرده است.

شاید سخت جواب این سئوالات بخاطر ماهیت کار هکر ها, مخفی بودن هکرها و غیر قانونی بودن کار آنها می باشد. هک در تمامی کشورهای جهان جرم به حساب می آید. هک اقدام علیه امنیت شهروندان در فضای مجازی به حساب می آید. مگر آنکه مورد پشتیبانی دولت های خود باشند. که این گونه هکرها بیشتر ها با سازمان های دولتی همکاری می کنند. حتی مواردی مشاهده می کنیم. که ایالات متحده بر علیه بعضی از این هکرها اتهامات جنایی وارد می کند. و آنها را تحت پیگرد قانونی قرار می دهد.

و یکی از پدیدهای بد هک گسترش حملات سایبری توسط سازمان های دولتی و اطلاعاتی کشورهای قدرتمند جهان مثل آمریکا, روسیه, چین و..است. منشاء حملات سایبری نشان می دهد که هکرها از کدام کشورها بیشتر اقدام به هک کردن می کنند.

امروز شرکت های بزرگ تکنولوژی برای یافتن حفره امنیتی در محصولات و سیستم عامل خود از هکرها کمک می گیرند. یا جایزه برای هک کردن سیستم نرم افزاری و سخت افزاری خود تامین می کنند. مثلا شرکت موزیلا برای هک مرورگر فایرفاکس 12 هزار دلار جایزه تعیین کرد. یا جایزه 200 هزار دلاری اپل برای هک پلتفرم های خود.

از کجا می توان مقر هکرها را تشخیص داد. با توجه به مرکز حملات سایبری و نقاط تحت حمله, میزان و نوع حملات سایبری می توان مرکز و جایگاه هکرها را تشخیص داد.

اصولا بعضی از افراد نخبه در کامپیوتر برای اثبات توانایی هایی خود اقدام به هک کردن می کنند. هک کردن جنبه و ماهیت تخریبی, نفوذی, تجاری و.. دارد. بعضی از هکرها با پیدا کردن حفره های امنیتی در بعضی از محصولات شرکت های بزرگ از آنها جایزه دریافت می کنند. و حفره امنیتی را برطرف می کنند. بعضی هکر ها برای دولت ها کار می کنند. و اقدام به حملات سایبری به دیگر کشورها می کنند.

اما سئوال اصلی اینجاست که قویترین هکرهای جهان اهل کدام کشورها هستند. گزارش های زیر نشان می دهد که قویترین هکرها در کدام کشورها زندگی می کنند.

قویترین هکرهای جهان در کشورهای روسیه و چین زندگی می کنند. که بیشتر اهداف آنها اروپا و آمریکا می باشند. اکثر این هکرها از حمایت دولتی برخوردارند. گزارش IDG Connect به بررسی محل اقامت هکر ها می پردازد.

روسیه:

روزنامه فاینشنال تایمز به نقل از شرکت امنیتی FireEye می گوید که هکرهای تحت حمایت دولیه روسیه در حال سازماندهی و انجام حملات سایبری علیه اهداف نظامی و سیاسی ناتو, کمیسیون اروپا و دیگر دولت ها می باشند. این گروه که ATP28 معروف هست. به مدت دو سال با بکارگیری مهندسی اجتماعی اقدام به فیشینگ و ..حملات سایبری کرده اند.

چین:

بنا بر گزارش FireEye در گذشته ATP1 چین را یک گروه پرکار معرفی کرده است. در ماه مه 2014 ایالات متحده آمریکا اتهامات جنایی علیه 5 افسر ارتش چین به جرم هک کردن شرکت های آمریکایی  منتشر کرد.

آمریکا:

گزارش دوم که تعجب آور است. نتایج بررسی محققان امنیتی نشان می دهد. که بیتشری حملات سایبری از داخل آمریکا صورت گرفته است.

خبرنگار روزنامه بلومبرگ اردن رابرتسون و استارت اپ ThreatStream با نصب کامپیوتر کنترل صنعتی به عنوان تله هانی پات برای طعمه جهت فریب هکرها گزارش از منشاء حملات سایبری تهیه کرده اند. نتایج کامپیوتر کنترل صنعتی که یک جعبه ابزار قدرتمند کنترل شبکه است. نشان می دهد که بیشتر حملات از داخل آمریکا صورت گرفته است. کشورهای چین و روسیه در رده های بعدی قرار دارند. کنترل ساختگی نشان می دهد. بیشتر حملات از درون آمریکا بیش از 6000 بار در سه ماه گذشته صورت گرفته است.

هلند و فرانسه:

گرگ مارتین رئیس ThreatStream می گوید. آنچه این مقاله نشان می دهد. تعجب آور نیست. چرا که این هکر ها در خانه هستند و با حمایت دولتی و تجاری اقدام به

در آخر باید هکرهای آلمانی, تایوانی و اندونزیایی را به این لیست نیز اضافه کرد.

نخستین هکرها چه کسانی بودند؟

سایت شما به دلایل زیر هک می شود!

از چه راه های سیستم شما هک می شود؟

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

keyboard_arrow_up